Általános szerződési feltételek

A jelen Általános szerződési feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a Gubanc webáruház használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A vásárlás kizárólag jelen ÁSZF elfogadásával jöhet létre. Jelen dokumentum alapján megkötött szerződések nem kerülnek iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerülnek megkötésre, későbbiekben nem kereshetők vissza, nem minősülnek írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródnak, magatartási kódexre nem utalnak, ugyanakkor vállalkozó magára nézve teljes mértékben kötelezőnek és betartandónak tekinti a 2008. évi XLVII. törvényt a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen magatartás tilalmáról. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: www.gubancekszer.hu/

 

1.  Üzemeltetői adatok:

  • Lukács Péter egyéni vállalkozó
  • Székhelye / levelezési címe: 3400 Mezőkövesd, Madách Imre utca 20.
  • Telefon: 06-20-345-8489
  • E-mail cím: info@gubancekszer.hu
  • Egyéni vállalkozó nyilvántartási száma: 54271847
  • Adószám: 55570170-1-25

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2.  Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A szerződés tárgya a Szolgáltató által üzemeltetett https://www.gubancekszer.hu internetes áruházban található valamennyi termék (a továbbiakban: Termék).

A weboldalon a mindenkori készletünknek megfelelő termékeket tüntetjük fel. Lehetőség van egyedi ékszer/ajándéktárgy megrendelésére is.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

3.  Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, a Magyar Posta Zrt. által történő házhozszállítással vagy személyesen a megrendelő vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság  ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen  szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

 

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon vagy e-mail címen szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

Felhívjuk a figyelmet, hogy a weboldalon értékesített termékek egyedi, kézzel készített termékek. Az eladásra kínált termékek nem minden esetben egyeznek a valódi megjelenéssel, mert az függ a fénykép és színek tekintetében a használt webböngésző és monitor beállításától.

Amennyiben egyfajta termékből több is készül, úgy nincs garantálva, hogy azok teljes mértékben azonosak egymással, kicsi, nem feltűnő eltérés lehet két, azonos tervek alapján készített termék között. Emiatt a webshopban szereplő fotón látható termék kismértékben, nem lényeges módon eltérhet a megrendelés teljesítése során az Ön részére megküldésre kerülő terméktől. Kérjük, hogy megrendelését ennek figyelembevételével küldje meg a részünkre. A kismértékű eltérések nem jelentik a Szolgáltató nem szerződésszerű teljesítését, emiatt szavatossági igényt, vagy a szerződésszegés jogkövetkezményeit érvényesíteni nem lehet.

A Szolgáltató a termékek értékesítésére vonatkozó ajánlatához addig van kötve, amíg egy adott termék fellelhető a webshopban, a weboldalon elérhető. A termékek fotóit a vonatkozó megrendelések kézhezvételét követően levesszük a honlapról. A honlapon meg nem található termékre megrendelést nem lehet leadni, kivéve az egyedi ékszerek rendelését.

 

Kedvezmény kupon

A www.gubancekszer.hu weboldalon lehetőség van hírlevélre feliratkozni. Az üzemeltető a hírlevélre feliratkozottaknak havonta legalább egyszer, de adott esetben többször is, hírlevelet küld. Az üzemeltető saját döntése szerinti, változó időközönként kedvezmény kupont küld a feliratkozottaknak megküldött hírlevélben.

A kedvezmény kupon tartalmazza a kedvezmény mértékét százalékban vagy annak pontos összegét és a felhasználhatósága határidejét, feltételeit.

Ha a vevő a kedvezmény kuponban meghatározott határidőn belül vásárol a www.gubancekszer.hu honlapon a jelen ászf rendelkezései szerint, és a Kuponkód rovatba beírja a hivatkozott kódot, akkor a vásárlás végösszegéből érvényesíteni tudja a kuponban meghatározott kedvezményt.

 

A rendelés menete

  1. A kosárba teszem gombra kattintva a terméket a Kosárba
  2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
  3. Miután véglegesítette rendelését, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet, a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

4.  Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint az esetleges későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

5.  A megrendelések feldolgozása

A megrendelés kézhezvételét 48 órán belül e-mailben visszaigazoljuk a megrendelésben feltüntetett email címre küldött elektronikus levélben. Amennyiben rosszul töltötte ki a megrendelést és nem helyesen adta meg email címét, úgy a megrendelését sem visszaigazolni, sem teljesíteni nem tudjuk. A megrendelés nem helyes kitöltéséből eredő kényelmetlenségekért, károkért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg a vevőhöz, a vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A visszaigazolás kizárólag a megrendelés kézhezvételét és nem annak elfogadását, vagyis nem a szerződés felek közötti létrejöttét bizonyítja. A megrendelt termékek értékesítésére vonatkozó szerződés a felek között akkor jön létre, amikor a szolgáltató e-mailben tájékoztatja a vevőt a teljesítésről, azaz a termékek szállítónak való átadásáról. Amennyiben a megrendelést valamilyen elháríthatatlan ok miatt nem tudjuk a jelen ászf szerinti feltételekkel teljesíteni, úgy erről, a megrendelés visszaigazolását követően a lehető leghamarabb emailben értesítjük.

Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a teljesíthetőségtől függően 2-6 hét.

6.  A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A kiválasztott termék(ek) mellett feltüntetett ár(ak) forintban értendők. A kiválasztott termék(ek) mellett feltüntetett ár(ak) bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák.

A vételár kiegyenlítésére az alábbi fizetési módokon van lehetőség:

  1. Személyes átvétel esetén készpénzben Átvétel helye: Lukács Péter

3400 Mezőkövesd, Madách Imre u. 20.

  1. Előre átutalással

Amennyiben ezt a fizetési módot választja, a bankkártyája adatainak segítségével fizethet az internetbankja biztonságos rendszerén keresztül.

A felhasználó a visszaigazoló e-mail során értesül az eladó számlaszámáról, ahova a megállapított

összeget Forintban tudja átutalni.

A termékek árán kívül szállítási díjat kell még a vevőnek fizetnie. A szállítási díj magában foglalja a csomagolás- és a szállítási költséget. A szállítási díj Magyarországon belül a Magyar Posta Zrt. mindenkor hatályos szállítási díjszabásához igazodik. A szolgáltató Magyarország területén belül ajánlott elsőbbségi küldeményként adja postára a megrendelt termékeket.

Az Európából megrendelt termék(ek)et szintén a Magyar Posta Zrt.-vel küldjük el. A szolgáltató a postára adás határidejéért vállal felelősséget. A postára adást követően a Magyar Posta Zrt. a saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül szállítja ki a küldeményt, ezért a szolgáltató felelősséget  nem vállal.

 

Házhoz szállítás díjszabása

Mindezek alapján a jelen ászf hatálybalépésének napján a szállítási díjak a következők: Banki átutalással történő fizetés esetén csomagonként:

0-20 000 Ft rendelési értékig – 800,- Ft, magyarországi szállítási cím esetén

20.000,- Ft összértéket meghaladó vásárlás esetén a szállítás ingyenes Magyarország területén  belül.

–     külföldi szállítás díja 2000,- Ft, a vásárlás összértékétől függetlenül.

A szállítási díjak a fuvarozó(k) díjszabásának a módosulása esetén változhatnak, melyet minden esetben a jelen ászf-ben közzéteszünk.

A megrendelt termékek árát banki átutalással, személyes átvétel esetén készpénzben lehet kifizetni. A fizetés módját a “Pénztár” oldal “Fizetési mód” menüpontja alatt kell kiválasztani.

Amennyiben banki átutalás fizetést választott a vevő a megrendelésben és a megrendelt termékek ára a megrendelés visszaigazolását követő 5 munkanapon belül nem kerül kifizetésre (a szolgáltató bankszámláján jóváírásra), úgy a szolgáltató szabadul az ajánlati kötöttség alól és nem köteles a megrendelés teljesítésére.

A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget is tartalmazó számlát a szolgáltató a termékekkel együtt küldi meg a vevő részére.

7.  Szállítási határidő

A megrendelést követően, ha banki átutalással történik a fizetés, akkor a megrendelt termék(ek) árának a szolgáltató részére történő jóváírását követő 5 munkanapon belül átadjuk kiszállításra. A megrendelt termékeket a termékek sértetlenségét megőrző csomagolásban (organza vagy celofán tasakban, a tasakot pedig légpárnás borítékba téve) adjuk át kiszállításra. A megrendelt termékeket a Magyar Posta Zrt. szállítja házhoz. A szolgáltató az átadás határidejéért vállal felelősséget. A kiszállítás a Magyar Posta Zrt. saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül történik meg.

Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő jelenlétében szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációra, illetve az alább szabályozott elállásra a termék sérülése okán akkor van lehetősége a vevőnek, ha a csomag fizikai sérüléséről szóló jegyzőkönyvet a reklamációval, illetve az elállásról szóló nyilatkozatával együtt részünkre bemutatja. Az elállás jogának esetleges gyakorlásának megkönnyítése végett kérjük, hogy a küldemény átvételének időpontjáról a kézbesítőtől kérjen igazolást, de legalább kérje meg a kézbesítőt, hogy írja alá dátumozva az átvett küldemény csomagolását, vagy az átvételi elismervény vevőnél maradó példányát , amelyeket kérjük őrizzen meg. Amennyiben élni kíván az alábbi elállási jogával, úgy ezen igazolás másolatát is mellékelje elállási nyilatkozatához.

8.  Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a Magyar Posta Zrt. munkatársai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8.00-17.00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a kézbesítőt folyamatosan fogadni tudják.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

9.  Postai szállítással kapcsolatos információk

A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

10.  Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan  csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az

üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Elállás esetén a vevő köteles a termékek biztonságát, sérülésmentességét megfelelően biztosító csomagolásban (legalább olyan csomagolásban, amelyben az ő részére kézbesítve lett) ajánlott  küldeményként visszaküldeni a szolgáltató részére a kérdéses termékeket. A visszaküldés költségeit a vevő viseli. Elállás esetén a vevő a termékkel egy tt a vonatkozó számlát is köteles a szolgáltató részére visszaküldeni.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon bel l köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék  sérült,  vagy  hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól fü
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az

üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

11.  Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.

Szavatosság

Amennyiben a webshopban megvásárolt termék már a vásárláskor hibás volt, és ez a hiba a vásárlást követően derül ki, úgy a szolgáltató köteles a vevő szavatossági igényét teljesíteni.

A Szolgáltató csak akkor köteles a szavatossági igényt teljesíteni, ha a termék már a vásárláskor is hibás volt. Ha a hiba a termék vásárlását követő 6 hónapon belül jelentkezik, akkor vélelmezni kell, hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt, kivéve, ha a szolgáltató az ellenkezőjét bizonyítani tudja. Amennyiben a hiba a vásárlást követő 6 hónapon túl jelentkezik, úgy a vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt. Szolgáltató csak ebben az esetben köteles a szavatossági igényt teljesíteni. A szavatossági igényre és annak teljesítésére egyebekben a Polgári törvénykönyvnek a hibás teljesítésre vonatkozó rendelkezései az irányadók.

(Ennek összefoglalóját megtalálják a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján – http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag)

A Termékek üveg és textillel ill. bőrrel/textilbőrrel bevont gomb alkatrészei tartós és időtálló ragasztóval vannak a szerelékekhez erősítve. Ennek ellenére előfordulhat, hogy a ragasztó elenged és elválik az üveg/gomb az alaptól. Ebben az esetben a hibás terméket kijavítjuk.

A hibás termék kijavítása céljából kérjük, hogy küldjék meg részünkre a hibás terméket (a termék összes darabját), illetve a vásárlásra vonatkozóan kiállított számla másolatát is. Amennyiben a dokumentumot a vevő nem tudja bemutatni, és a kijavításra visszaküldött termékről egyébként nem egyértelmű, hogy az a szolgáltató által készített termék, úgy a szolgáltató nem köteles a szavatossági igényt teljesíteni. Amennyiben a termék vásárlásától számítva 6 hónap eltelt, úgy a vevő köteles bizonyítani, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt. Abban az esetben, ha a vevő ezt nem tudja bizonyítani, úgy a szolgáltató nem köteles a szavatossági igényt érvényesíteni.

Amennyiben a termék meghibásodásával együtt a termék bármely része elvész, úgy a vásárlástól  számított 6 hónapon belül a szolgáltató vállalja, hogy kicseréli a terméket annak ellenére, hogy a termék egy része hiányzik. Szolgáltató nem köteles a kicserélésre, amennyiben visszaküldött szerelék állapota alapján egyértelműen igazolható, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat miatt lett hibás (például a szerelék jelentősen össze van nyomódva, amelyből arra lehet következtetni, hogy erős ütés érte).

Amennyiben viszont ugyanezen meghibásodás a termék vásárlását követő 6 hónapon túl jelentkezik, úgy a szolgáltató csak akkor köteles a terméket kicserélni, ha a vevő a termék egy részének hiányában is igazolni tudja, hogy a termék már a vásárláskor is hibás volt.

Amennyiben a megküldött termékre vonatkozóan a szolgáltató nem tartozik szavatossággal a fent leírtak alapján, úgy erről a vevőt tájékoztatja és a terméket a vevő költségére postázza vissza a vevőnek. Egyebekben, a jogos szavatossági igény teljesítésének költségei (ideértve a javítás és a postázás költségeit is) a szolgáltatót terhelik.

 

12.  Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig,  az  arra  adott  válasszal  együtt  megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

13.  Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben  az  alvállalkozója  számára  (Pl:  futárszolgálat),  a  megrendelés   kézbesítéséhez   ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja  a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés  leadása  folyamán  megadott  adatokkal  rögzítésre,  és  tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése  illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az  üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

14.  Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

 

 

 

 

Mellékletek:

  1. Adatvédelmi tájékoztató;
  2. Elállási nyilatkozatminta:

Elállási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén kell kitölteni) Címzett: Lukács Péter ev.

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: ide a rendelésszámot kell beírni

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe: Kelt:

A fenti minta alapján megírt Elállási nyilatkozatot e-mailben a következő címre kell küldeni: info@gubancekszer.hu

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com